Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij doen er alles aan om de producten keurig te verpakken om de producten te beschermen voor verzending. Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL en andere vervoersbedrijven, afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling.

Retourneren

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en vervolgens te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd en terugbetaald na ontvangst. De kosten voor retour van je adres naar het aangegeven retouradres zijn voor eigen rekening. Deze kosten hiervan zijn afhandelijk van de grootte en het gewicht van uw pakket)ten). Indien je wilt retourneren, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd te worden. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@optisolarpvt.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@optisolarpvt.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.